Χρησιμοποιήστε Ποιοτικά Ηλεκτρολογικά Εργαλεία:
1. Εάν δεν χρησιμοποιείτε κλειδί για να σφίξετε τις ηλεκτρικές συνδέσεις, είναι πιθανό να σφίξετε υπερβολικά τις συνδέσεις και να καταστρέψετε τους αγωγούς. Επιπλέον, η υπερβολική σύσφιξη των μπουλονιών πιέζει το υλικό και το μπουλόνι μπορεί να αποτύχει κατά τη διάρκεια ηλεκτρικού σφάλματος. Οι περισσότεροι ηλεκτρολόγοι σφίγγουν υπερβολικά τις συνδέσεις (εκτός από το να παραβλέπουν μια σύνδεση και να την αφήνουν τυχαία). Το έχω δει ξανά και ξανά. Εάν αφαιρέσετε τους αγωγούς και τα σκέλη είναι κατεστραμμένα, πιθανότατα έχετε σφίξει υπερβολικά τις συνδέσεις.
2. Ακούμε μηχανικούς, πελάτες και σχεδόν οποιονδήποτε στον ηλεκτρικό τομέα να ανησυχεί για το «έδαφος». Οι περισσότεροι από αυτούς ανησυχούν για το ηλεκτρόδιο γείωσης, ενώ στην πραγματικότητα αυτό είναι (ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) η μικρότερη ανησυχία μας. Το νούμερο ένα ζήτημα γείωσης που βλέπω ότι μπορεί να επηρεάσει τον εξοπλισμό είναι η ύπαρξη του ουδέτερου αγωγού από τον κύριο δεσμό ουδέτερου προς τη γείωση (NGB). Αυτές οι συνδέσεις μπορεί να είναι τυχαίες ή σκόπιμες. Μια απλή δοκιμή του ουδέτερου προς τη γείωση πριν από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (με τον δεσμό ανυψωμένο) μπορεί να επαληθεύσει την ακεραιότητα του ουδέτερου.
3. Ένας αγωγός γείωσης δεν είναι παρά ένας 5ος αγωγός σε ένα τριφασικό σύστημα 4 συρμάτων ή ο 4ος αγωγός σε ένα μονοφασικό σύστημα. Αυτός ο εξοπλισμός γείωσης αγωγών (EGC) είναι ένας ξεχωριστός αγωγός χαλκού και/ή άκαμπτα και άλλα εγκεκριμένα μεταλλικά συστήματα καλωδίωσης EMT, επιπλέον όλα τα μεταλλικά εξαρτήματα κτιρίων που είναι συνδεδεμένα αποτελούν μέρος του συστήματος γείωσης. Αυτή η χρήση διασυνδεδεμένων μετάλλων σε μια εμπορική εγκατάσταση ως μέρος του EGC είναι πολύ δύσκολο να αποφευχθεί με χαλύβδινη κατασκευή από σκυρόδεμα, σωλήνες χαλκού, συστήματα ψεκασμού και μεταλλικό αγωγό. Σε έναν τέλειο κόσμο, η EGC δεν θα πρέπει να βλέπει το ρεύμα στο ίδιο επίπεδο. Αυτός ο αγωγός δεν πρέπει να έχει τάση ή ρεύμα σε κανένα σημείο του συστήματος. Αλλά σε μεγαλύτερα συστήματα διανομής υπάρχουν μικρές ποσότητες ρεύματος διαρροής. Μέχρι να έχουν 100% αποτελεσματική μόνωση, αυτό θα συμβαίνει πάντα. Επομένως, εάν το σύστημα είναι σωστά εγκατεστημένο, υπάρχει μόνο μία σύνδεση μεταξύ του ουδέτερου και της γείωσης, αυτή είναι στη σύνδεση συστήματος στην κύρια υπηρεσία ή σε ένα ξεχωριστά παράγωγο σύστημα (SDS). Τοποθετείται και συντηρείται σωστά δεν πρέπει να υπάρχει μετρήσιμο ρεύμα (εκτός από πιθανό ρεύμα διαρροής). Εάν μπορείτε να μετρήσετε το ρεύμα στη σύνδεση δεσμού ουδέτερου με γείωση, αυτό θα πρέπει να διερευνηθεί. Στο πλαίσιο της ηλεκτρικής προληπτικής συντήρησης (EPM) σηκώνουμε τον δεσμό ουδέτερης γείωσης και με τους διακόπτες σέρβις ανοιχτούς μεταφέρουμε τη σύνδεση ουδέτερου σε γείωση.
4. Οι απομονωμένοι λόγοι (κατά τη γνώμη μου) είναι γενικά χάσιμο χρόνου. Η χρήση κυκλωμάτων διακλάδωσης IG πιθανότατα ξεκίνησε λόγω θορύβου στο έδαφος, το οποίο είναι το αποτέλεσμα των εδαφών στο ουδέτερο κατάντη του κύριου NGB. Τα σωστά εγκατεστημένα κυκλώματα και δοκιμασμένα όπως σημειώθηκε παραπάνω θα αναιρέσουν την ανάγκη σπατάλης χαλκού. Αλλά αν ο μηχανικός ή ο πελάτης επιθυμεί ένα κύκλωμα IG πάρε με κάθε τρόπο τα χρήματά του, αλλά κάνε το συμβατό με τον κώδικα. Για να γίνει αυτό, πρέπει να εγκαταστήσετε δύο βάσεις και ένα δοχείο IG. Το EGC μπορεί να είναι χαλκό, EMT, Rigid ή οποιαδήποτε μέθοδος καλωδίωσης απαιτείται. Ο δεύτερος αγωγός γείωσης εξοπλισμού είναι ένας μονωμένος αγωγός γείωσης. αυτό δρομολογείται με τους αγωγούς κυκλώματος στον πίνακα και από τον πίνακα στο σέρβις ή το SDS με τους αγωγούς τροφοδότη σε αυτό το σημείο το EGC συνδέεται με τον συνδετήρα τερματισμού στο SDS ή την υπηρεσία.
5. Εξυπηρετούμε μεγάλο αριθμό βιδωτών διακοπτών πίεσης, αυτοί είναι συνήθως στην περιοχή 800-4000 αμπέρ, αν και έχουν κατασκευαστεί διακόπτες 5000 και 6000 αμπέρ. Το νούμερο ένα πρόβλημα με αυτούς τους διακόπτες είναι η αδυναμία ανάγνωσης των ηλεκτρολόγων. Οι τρεις κύριες κατασκευές με βιδωτή πίεση μεταγωγής Pringle (Eaton), BoltSwitch και Square D (BoltLoc) λειτουργούν όλες διαφορετικά και η λειτουργία οποιουδήποτε από τα τρία χωρίς ανάγνωση των οδηγιών (συνήθως στο ή κοντά στη λαβή) μπορεί να οδηγήσει σε λειτουργικά ζητήματα. , που μπορεί να οδηγήσει σε έναν διακόπτη κλειδωμένο ανοιχτό, κλειστό ή μερικώς κλειστό. Είναι επιτακτική ανάγκη να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες.
6. Σε ορισμένες περιοχές οι βιδωτοί διακόπτες πίεσης έχουν κακή φήμη. κανονικά το παράπονο είναι ότι είναι επικίνδυνα και ανατινάζονται. Ωστόσο, σε όλες τις έρευνες, καθαρισμούς, επισκευές ή αντικαταστάσεις που έχουμε ολοκληρώσει, οι ακόλουθοι 4 λόγοι ήταν οι κύριες αιτίες για ανατινάξεις. 1 – Το νερό στο γρανάζι, η ηλεκτρική ενέργεια και το νερό δεν αναμειγνύονται. 2 – Σφάλμα χειριστή, το προσωπικό του χώρου, είτε πρόκειται για μηχανικούς λειτουργίας είτε για ηλεκτρολόγους, έκλεισαν τον διακόπτη σε βλάβη χωρίς να διερευνήσουν το σφάλμα. 3 – Λανθασμένη λειτουργία του μηχανισμού κλεισίματος ανοίγματος. Ο 4ος λόγος αφορά συγκεκριμένα μια μάρκα, το Pringle, αυτό το όνομα σε ορισμένες περιοχές έχει γίνει ένας γενικός όρος για έναν κύριο διακόπτη, οπότε ένα GE HPC μπορεί να καεί, αλλά όλα τα εμπλεκόμενα μέρη το αποκαλούν Pringle.
7. Όταν ένας διακόπτης διακόπτεται ή η ασφάλεια χτυπά από 1 αμπέρ – 6000 αμπέρ, πρέπει να βρίσκεται η πηγή της διαδρομής. Το κλείσιμο ενός διακόπτη ή διακόπτη κυκλώματος σε βλάβη είναι απλώς επικίνδυνο, ωστόσο πολλοί ηλεκτρολόγοι συνεχίζουν να το κάνουν αυτό. Κατά τη γνώμη μου, το megger είναι απαραίτητο για όλους τους ηλεκτρολόγους. ένας απλός ελεγκτής συνέχειας είναι ανεπαρκής για αυτήν τη δοκιμή. Πρόσφατα κληθήκαμε να εργαστούμε για να αντικαταστήσουμε τον αυτοκινητόδρομο 4000 αμπέρ, αφού ο ηλεκτρολόγος του ξενοδοχείου έκανε 3 προσπάθειες να κλείσει τον διακόπτη κυκλώματος Siemens 4000 AMP. Οι επαφές του διακόπτη εξατμίστηκαν καθώς και 40 ’του διαδρόμου.
8. Το Busway είναι ένα υπέροχο προϊόν αρκεί να εμποδίσετε την υγρασία να εισέλθει στο περίβλημα. Για την εγκατάσταση, η καλύτερη μέθοδος είναι η αποθήκευση του διαδρόμου σε ξηρό μέρος, εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε αφυγραντήρα για να διατηρήσετε τον διάδρομο στεγνό και να τον καλύψετε με πλαστικό. Αυτό μπορεί να είναι μόνο στην περιοχή μας, αλλά οι περισσότεροι αυτοκινητόδρομοι, κατά τη διάρκεια της κατασκευής αποθηκεύονται σε γκαράζ, κρύο και υγρό. Προσδιορίστε και συγχωνεύστε κάθε τμήμα καθώς εκφορτώνεται από το φορτηγό παράδοσης, συσσωρεύετε κάθε τμήμα καθώς ανεβαίνει, μεγιστοποιείτε την πορεία μετά την προσθήκη κάθε νέου τμήματος και συγχωνεύετε την πλήρη πορεία μετά την ολοκλήρωση και ξανά πριν από την ενεργοποίηση. Δώστε ενέργεια στον αυτοκινητόδρομο το συντομότερο δυνατό.
9. Η δοκιμή FOP (Fall of Potential) είναι μια απλή δοκιμή που μπορεί να πραγματοποιηθεί για να επαληθεύσει ότι οι νεοεγκατεστημένοι διακόπτες ή οι διακόπτες είναι απαλλαγμένοι από συνδέσεις υψηλής αντίστασης. Επιπλέον, η δοκιμή FOP μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την απομόνωση συνδέσεων υψηλής αντίστασης στον εξοπλισμό διανομής. Χρησιμοποιεί κανείς απλώς ένα πολύμετρο που έχει ρυθμιστεί σε millivolt ή το χαμηλότερο εύρος τάσης και μετρά σε όλη τη συγκεκριμένη συσκευή. Μετρήστε από τον πλευρικό αγωγό της άνω γραμμής στο κάτω άκρο του αγωγού φορτίου. Οι μετρήσεις σύγκρισης είναι οι καλύτερες, όπως ένας τριπολικός διακόπτης ασφαλείας που τροφοδοτεί ένα φορτίο κινητήρα, το ρεύμα πρέπει να είναι το ίδιο και στους τρεις πόλους. Με μια διαδικασία εξάλειψης μπορείτε να απομονώσετε τη σύνδεση υψηλής αντίστασης. Μετρήστε σε όλη τη γραμμή για φόρτωση, γραμμή προς την κορυφή της ασφάλειας, συνδετήρα ασφάλειας σε συνδετήρα ασφάλειας. Κάνοντας σημειώσεις μπορεί κανείς να βρει την πηγή της θερμότητας. Με την εξάσκηση κάποιος θα πρέπει να είναι σε θέση να κρατήσει ένα νοητικό αρχείο και να έχει μια ιδέα εάν μια σύνδεση θα μπορούσε να είναι κακή μόνο με την ανάγνωση των χιλιοστών του. Η ασφάλεια είναι απαραίτητη για την εκτέλεση αυτής και κάθε ηλεκτρικής δοκιμής σε εξοπλισμό με ενέργεια.
10. Σημείωση για την Αντιμετώπιση προβλημάτων
α. Μερικοί από τους καλύτερους εξοπλισμούς δοκιμών που κατασκευάστηκαν ποτέ είναι τα μάτια μας. πολλά θέματα μπορούν να εντοπιστούν με προσοχή, κοιτάζοντας τα πάντα και γνωρίζοντας ποια είναι τα ζητήματα.
β. Ποτέ μην εμπιστεύεστε όλα όσα σας λέει ένας πελάτης, ακούστε τα και λάβετε τα υπόψη σας αλλά μην αφήνετε την αντίληψή τους για το ζήτημα να είναι η κινητήριος δύναμη, ειδικά αν δεν είναι ηλεκτρολόγος.
γ. Μην εργάζεστε με παρωπίδες, συχνά έχω ακολουθήσει μια πορεία προς χάσιμο χρόνου, γιατί νόμιζα ότι ήξερα την απάντηση.
δ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ! Πηγαίνετε σπίτι με τον ίδιο τρόπο που ήρθατε στη δουλειά, περπατώντας, βλέποντας και με όλα τα δάχτυλα και τα δάχτυλα των ποδιών σας.
ε. Ενώ η ασφάλεια του OSHA μπορεί να φαίνεται ενοχλητική, είναι σημαντικό να τηρούμε όλους τους κανόνες ασφαλείας. Τα ΜΑΠ έχουν σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιούν τους τραυματισμούς και τους θανάτους.
ζ. Ενώ πολλά μπορούν να μάθουν με την αυτοδίδακτη μέθοδο, γνωρίζετε τους περιορισμούς σας και μην βάζετε τον εαυτό σας σε επικίνδυνες καταστάσεις πέρα από τις δυνατότητές σας.
η. Η δοκιμή καπνού δεν είναι αποδεκτή, εγκεκριμένη μέθοδος για τον προσδιορισμό της λειτουργικότητας της εργασίας που μόλις εγκαταστήσατε.
Γραμμένο από:
Brian J. Gaquin
Mid-Atlantic Power Specialist’s, Inc.